Gwarancja na implanty zębów

Pacjentów, którzy decydują się na wszczepienie implantów, interesują najczęściej dwie rzeczy: ryzyko odrzutu implantu oraz jaka jest na to gwarancja. W dzisiejszych czasach technika implantacji jest dopracowana po wielu latach doświadczeń, co pozwala na dokładne zdiagnozowanie oraz sprawne wykonanie zabiegu. Dokładna analiza warunków i sposobu rozmieszczenia implantów to pierwszy krok do pełnego sukcesu i zadowolenia pacjentów. Dzisiejsze implanty dają nam gwarancję bezpieczeństwa, trwałości, minimalnych skutków po zabiegowych, dobre samopoczucie oraz natychmiastową niemal funkcję uzębienia. Przy prawidłowej higienie po 10 latach 95% implantów tkwi mocno w kości. Kluczowym okresem jest kilka tygodni po zabiegu implantacji. Wtedy wszczep jest najbardziej narażony na odrzucenie. Pacjent w tym okresie powinien szczególnie uważać i przestrzegać zaleceń lekarza. Później z biegiem czasu implant im dłużej jest w kości, tym ryzyko jego utraty zmniejsza się. W perspektywie kilku, kilkunastoletniej implant nie zużywa się a jego integracja z kością z roku na rok jest co raz lepsza. Jednak zużywa praca protetyczna, którą należy wymieniać co kilkanaście lat. Znaczna większość pacjentów, która podda się leczeniu implantologicznemu, gdzie wykorzystuje się sprawdzone systemy implantologiczne może liczyć, że uzupełnienie zębów służyć im będzie do końca życia.